۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

از بین بردن عفونت دندان با یک معجون جادویی

علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی

از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.

درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دندان و آبسه لثه توصیه شده است که روش تهیه معجون های تسکین دهنده ی درد دندان و از بین بردن عفونت دندان را در این بخش از سلامت نمناک برایتان خواهیم گفت.

در یکی برای همه همراه ما باشید

 

عوارض باورنکردنی خود ارضایی

عوارض خطرناک و باورنکردنی خود ارضایی

خود ارضایی در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد و تلخ تر از آن عوارض بسیار بد این مشکل است که در مجله سلامت نمناک می خوانید.
افرادی که خود ارضایی را تجربه می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی دارند و بعد همه چیز برعکس می شود مثبت ها منفی و خوب ها بد می شوند.

عوارض-خودارضایی

طرز تهیه کامل “شنیسل مرغ” با طعمی ماندگار و خوشمزه

مواد لازم جهت تهیه شنیسل مرغ

  • سینه مرغ 1عدد
  • آب پیاز نصف پیمانه
  • آب لیمو 3 ق س
  • زعفران دم کشیده 1 ق س
  • تخم مرغ 2 عدد
  • آرد سوخاری 1 و نیم پیمانه
  • پودر سیر 1 ق چ
  • ادویه کاری 1 ق چ
  • نمک و فلفل قرمز به مقدار لازم
  • روغن مخصوص سرخ کردن به میزان لازم

دستور-تهیه-شنیسل-مرغ

کیوان ساکت

کیوان ساکت در سال 1340 در شهر مشهد چشم به جهان گشود. والدین او نه تنها تحصیلات عالی داشتند، بلکه به هنر نیز بسیار علاقه‌مند بودند. مادر او که مدیر یکی از دبیرستان‌های مشهد بود، در جوانی آکاردئون می‌نواخت و به نقاشی نیز علاقه مند بود و همین علاقه باعث شد تا کیوان خردسال را برای آموزش طراحی و نقاشی رنگ روغن، نزد اساتید مطرح آن زمان، همچون استاد صادق پور و استاد پیراسته بفرستد. پدر او نیز به ادبیات ایران بسیار مسلط و جد پدری او نیز شاعر بود. نام خانوادگی آنها نیز برگرفته از تخلص شعری جدش است. 

Image result for ‫کیوان ساکت‬‎

بیسکویت زیره هندی، بیسکویتی ساده و سریع برای همراهی با چای

بیسکویت زیره یا کوکی زیره (Jeera) یک بیسکویت هندی مشهور است که برای همراه شدن با چای عصرانه عالی است. این بیسکویتها به دلیل داشتن زیره در درون خود عطری عالی دارند و برای کسانی که به این ادویه خوشبو علاقه دارند انتخاب خوبی است.

بیسکویت زیره

مثل آب خوردن جوش زیرپوستی را درمان کنید

چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟

درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

علل عقب افتادن پریود در زنان ! چه زمانی باید نگران باشم؟

چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟

عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.

بدن انسان روبات و ساعت نیست بنابراین زنان زودتر یا دیرتر از آن می توانند عادت شوند. عملکرد بدن با چندین سیستم مرتبط است همانند ماشین روغن کاری شده با هم کار می کنند. بنابراین، سیستم ایمنی، متابولیک، گردش خون، هورمونی، سیستم نورواندوکرین باید در شرایط عالی برای چرخه قاعدگی دقیقا تا چهار هفته باشد. 

مراسم آش نذری ناصرالدین شاه + عکس

اعتقادات مذهبی تنها به زمان و فرد خاصی تعلق ندارد بلکه در هر برهه ای از زمان می تواند وجود داشته باشد مثلآ ناصرالدین شاه قاجار برای ادای دین خود در چهلم شهدای عاشورا با همراهی رجال دیگر دربار اقدام به پخت آش نذری می کردند تا بدین صورت حوائج و خواسته هایشان برآورده گردد بنابر این در می یابیم یک شاه مملکت نیز می تواند آن هم دز زمان قاجار شخصآ اقدام به پخت آش نذری کرده و در مراسم های مذهبی شرکت کند.

ناصرالدین شاه سالی یک بار (آنهم روز اربعین) آش نذری می پخت و خودش در مراسم پختن آش حضور می یافت تا ثواب ببرد. در حیاط قصر ملوکانه اغلب رجال مملکت جمع می شدند و برای تهیه آش شله قلمکار هر یک کاری انجام می دادند.آش

 

۶ ماه؛ زمان لازم برای سلبریتی شدن!

بازیگر سریال "سه در چهار" گفت: من همیشه عاشق بازیگری بوده ام اما هیچ وقت دغدغه معروفیت و چهره شدن در سینما را نداشته ام. برای من اگر سلبریتی شدن هدف باشد رسیدن به آن کلاً شش ماه به طول می انجامد.

بازیگر جوان از زمان لازم برای سلبریتی شدن می گوید!

بازیگر سریال "سه در چهار" گفت: من همیشه عاشق بازیگری بوده ام اما هیچ وقت دغدغه معروفیت و چهره شدن در سینما را نداشته ام. برای من اگر سلبریتی شدن هدف باشد رسیدن به آن کلاً شش ماه به طول می انجامد.

طرز تهیه ی سبزی پلو با ماهی مخصوص شب عید

سبزی پلو ماهی یکی از سنتی ترین غذاهای ایرانی است که در شروع سال نو و در شب تحویل سال پخت و میل می شود. سبزی پلو با ماهی را با انواع ماهی ها می توان تهیه کرد و انتخاب ماهی بر اساس سلیقه و  نظر افراد مختلف انجام می شود.

Image result for ‫سبزی پلو با ماهی‬‎

سن تربیت کودک | از چه سنی کودک را تربیت کنیم؟

آیا سن تربیت کودک مربوط به دوره  خاصی است؟ همه پدر و مادرها می خواهند کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند و از همان اولین روزهای زندگی کودک به دنبال بهترین نحوه برخورد با کودک و پرورش او هستند. اما خیلی از والدین به درستی نمی‌دانند در چه سنی چه رفتاری با کودک مناسب‌تر است. آگاهی از سن مناسب برای تربیت کودک و چگونگی آن والدین مانند راهنمایی همیشگی برای پیشبرد رفتاری متناسب با درک کودک ارائه می دهد. 

سن تربیت کودک | از چه سنی کودک را تربیت کنیم؟

طرز تهیه “کوفته قلقلی” با گوشت چرخ کرده

مواد لازم برای کوفته قلقلی

  • گوشت چرخ کرده 300 گرم
  • گوجه خرد شده 2عدد
  • پیاز درشت 1 عدد متوسط
  • پیاز ریز 1عدد
  • تخم مرغ 1 عدد
  • آرد نخود چی 300 گرم
  • رب گوجه فرنگی  به مقدار لازم
  • آب به میزان کافی
  • روغن  سرخ کردن بمقدار لازم
  • آبلیمو به مقدار لازم
  • نمک ، فلفل و زرد چوبه به میزان لازم

کوفته قلقلیکوفته قلقلی