۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه انواع مدل از واویشکا غذای محلی شمالی

طرز تهیه واویشکا جگر

اصیل ترین نوع از واویشکا که فقط در مناطق شمالی طبخ می گردد واویشکای جگر است که کاملا شبیه به جغور بغور خودمان می باشد! برای طبخ این غذای محلی خوشمزه نیاز به مواد زیر خواهید داشت:

جگر گوسفندی ۱/۲ عدد
زردچوبه به میزان لازم
پیاز ۱ عدد
روغن به میزان لازم
جگر سفید گوسفند ۱/۲ عدد
دل گوسفند ۱/۲ عدد
گوجه فرنگی ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
آب به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
زعفران دم کرده ۱ قاشق غذاخوری

چجوری قیمه نثار درست کنیم ؟

قیمه نثار بر عکس خورشت قیمه یک غذایی پلویی می باشد که شباهت زیادی به مرصع پلو و آجیل پلو دارد اما از نظر طعم اندکی تفاوت بین این سه غذا وجود دارد.

قیمه نثار برای کجاست ؟

این غذای خوش رنگ و شیک از جمله دستور پخت های قزوین می باشد که گاهی اوقات در برخی مراسمات رسمی و حتی عروسی ها نیز طبخ می شود.

آموزش “حذف اکانت تلگرام” (delete account telegram)

آموزش دیلیت اکانت تلگرام (delete account telegram)

گاهی اوقات پیش می‌آید که کاربران شبکه‌های اجتماعی برای مدتی تصمیم به ترک رسانه‌های اجتماعی می‌گیرند. یکی از این رسانه‌های اجتماعی که از این دست اتفاقات در آن زیاد رخ می‌دهد تلگرام است که کاربران در آن به دنبال حذف اکانت تلگرام هستند.

قبل از اینکه به معرفی روش‌های دیلیت اکانت تلگرام و نحوه جلوگیری از حذف خودکار اکانت تلگرام بپردازم لازم است که به نکات زیر توجه کنید.

  • با حذف کردن اکانت تلگرام، کلیه داده‌های موجود در آن اعم از مخاطبین، گروه‌ها، چت‌های خصوصی و کانال تلگرام از بین خواهد رفت.
  • در صورتی که با همان شماره‌ای که اکانت خود را حذف کردید قصد استفاده مجدد از تلگرام را داشته باشید، داده‌ها قابل بازیابی نبوده و به عنوان کاربر جدید وارد تلگرام خواهید شد.
  • برخی فکر می‌کنند که برای رفع ریپورت شدن تلگرام اگر اکانت خود را حذف کنند و مجددا وارد تلگرام شوند، از ریپورت تلگرام خارج خواهند شد که چنین چیزی صحیح نبوده و ریپورت تلگرام بر اساس شماره تعیین می‌شود.

چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را چک می کنند؟