آموزش حذف اکانت اینستاگرام

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده تا بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه رقابت با سوشیال ها کسب کند تا جایی که می توان از آن به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.

دیلیت اکانت اینستاگرام | دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد | حذف ...

حذف اکانت اینستاگرام

اما خب علی رغم محبوب بودن آن خیلی وقت ها کاربران بنابر دلایلی حالا شاید شخصی و شاید نیز عمومی مثل کسانی که اقدام به حذف اکانت تلگرام خود می کنند بخواهند از این شبکه دور باشند و آن را در لیست حذف شده های خود قرار دهند و این بدین معنی می باشد که وقتی اقدام به این کار میکنیم باید توجه داشته باشیم که این کار ما سبب حذف شدن کامل پست ها ، کامنت ها و ... خواهد شد و بدین منزله می باشد که هیچ کاربری دیگر در اینستاگرام شما را پیدا نخواهد کرد.

حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوشی ( داخل اپ اینستاگرام)

تا چندی پیش امکان اینکه از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خود را حذف کنید فراهم نبود ، به همین دلیل باید از طریق سایت instagram برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام میکردید ، اما در آپدیت های جدید این اپ امکان حذف از داخل خود برنامه پیاده سازی شد که در ادامه برای شما آن را بیان خواهیم کرد :

اول از همه وارد برنامه اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید سپس با توجه به تصویر شماره 1 روی آیکون گوشه برنامه کلیک کنید.

 

دلایل حذف اکانت تلگرام؟!

کاربران شبکه های مجازی اصولاً گاهی اوقات بنا بر دلایلی که می تواند شخصی و یا اینکه عمومی باشد از صحفات مجازی می خواهند دور باشد.

از جمله دلیل های شخصی می توان به ترک ورود به شبکه های اجتماعی اشاره نمود و نیز از جمله دلایل عمومی می توان به باگ های یک برنامه یا دلایل امنیتی آن برنامه که میتواند زنگ خطری برای اطلاعات یک شخص باشد اشاره نمود.

آموزش حذف اکانت تلگرام | - بایت گیت

 

سرویس پیام رسان تلگرام ، محبوب یا منفور ؟

در یکی برای همه همراه ما باشید

قبلا از همه گیر شدن تلگرام ، اپلیکیشن های متفاوتی چه داخلی و خارجی در زمینه های سوشیال در فضای اینترنت فعالیت داشتند که بی شک عضو هایی را به خود گرفته بودند ، اما تلگرام به محض معرفی شدن در میان مردم به دلیل دسترسی آسان و سرعت بالا و سهولت در انجام فعالیت های مجازی به خصوص در میان مردم فرانسه و ایران بسیار کاربردی و پر کاربر تر از برخی شبکه های اجتماعی دیگر شد.

۱. اینستاگرام را باز کنید

۲. روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید ۳. روی سه نوار افقی در بالا سمت راست ضربه بزنید.سپس در پایین منو گزینه Settings را انتخاب کنید..

۴. به پایین حرکت کرده و روی Help یا کمک ضربه بزنید.

۵. روی Help Center یا مرکز کمک ضربه بزنید.اکنون مرورگر شما صفحه جدیدی باز می کند ۶. روی Managing Your Account ضربه بزنید..

۷. روی گزینه ی Delete your Accont ضربه بزنید.

۸. روی گزینه How do I delete my account ضربه بزنید…

۹. روی “the Delete Your Account page” که به رنگ آبی برجسته است ، ضربه بزنید.

۱۰. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید ۱۱. دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید..